Didemm91 benim kapalı tutmamız gerekiyordu ondan bu seferde hiç temizlenmesini için hep antibiyotik baticon derken cildim yanmış reaksiyon göstermiş ilaçlara ondan sordum arada bir kapalıysa dikişe değdirmeden sil diye canım bir de fito kremle madecasol var onu sor doktoruna iyileşinceye kullan izlere iyi geliyormuş ve cilt dokularına iyileştirici özelliği varmış bana şimdi onları verdi yanık izi falan kalmadı ertesi gün geçti hepsi şimdi dikişlerin üstüne sürüyorum