@Didemm91 İçinde 20 tane vardı. Sabah-akşam 10 gün kullandım işte. Çok iyi tahmin edebiliyorum. Ben de doğumdan sonra öyleydim. Aşırı terliyordum, gözümü açamıyordum, sapsarı olmuştum,oğlumu kucağımda tutacak gücüm yoktu artık ağlıyordum kaldıramıyorum kendimi diye. Hep dikiş ağrısı ya da lohusa depresyonu filan diye düşündüm. Normalde guatrım vardı. Ondan şüphelendim. 10.gün dahiliyeye gittim. Hemen tahlil istedi. Hem enfeksiyon, hem d vitamini hem b12 hem demir eksikliği hem de guatr çıktı. Önce crpyi düşürecez dedi. Ve ilacı kullanmaya başladıktan 1 hafta sonra toparlanmıştım. 10 gün sonra gittiğimde düşmüştü. Hiç korkma, geçiyor. Bak bende bu kadar sıkıntı varken bile hemen düştü. İstersen ilaç için doktoruna bir danış. Bende hemen etkili oldu. Bebeğe de zararı yoktu.