@Didemm91 Canım aynısını yaşadım doğumdan sonra. Crp 75 çıkmıştı. Doktor bir antibiyotik verdi, 1 hafta dolduğunda düzelmiştim. İğne filan vermedi. Ayrıca aynı dönemde bebeği de emzirdim, sıkıntı yoktu. Emzirirken kullanılabilen antibiyotikler var, doktor ona göre veriyor zaten.