reynwoman bende ilk dogdugumda 0.6 vermiştim 6. Ayına kadar. 6. Ayını doldırdugu gibi 6 18 aldım biraz yadırgadı cunku 0.6 ve 6.18 arasında cok fark var. Baya büyük yani alısması biraz zor oldu ilk 2 gün fln hatta geceleri bazen kücüğü veriyodum emsin de uyusun diye. Ama bu 6.18 le 18+ arasında hiç fark yok desem yeridir aynı gibi zaten hiçte yadırgamadı