Kızlar merhaba kızım 18 aylık oldu biz hala 0.6 ay olan emziği kullanıyorduk ikili satılıyor malum ilki kaybolmuştu ikinciyide parçalamış geçen gün dişleriyle şimdi yeni emzik alıcam ama şuan kullandığımız model philips avent ultra soft olandı şuanda ultra air indirimde ultra soft ile ultra air in ucunun bir farkı var mı acaba bilen var mı uçları aynı mı