Yica ya aynen öyle eskiden daha kolaymış cidden birde eskiden daha kalabalıktı aileler iç içeydik anneanne babaanne hala teyze falan illaki oluyordu evlerde şimdi hepimiz tekiz haliyle zor oluyor bazen valla bende 4 aya kadar kundak yaptım uyumuyordu yoksa eli kolu durmuyordu uyandırıyordu kendini 😂