ozarayse
Öncelikle her bebek farklı, her bebek güler yüzlü olacak diye birsey yok. Benim kızım doğduğundan beri suratsız lakabı turşu hatta 😅. 11 aylık oldu şimdi biraz daha güler yüzlü ama yinede zaman zaman değişiyor. Sizin bebeğiniz yine iyi baskasını kucağına gitmezmiş. Bizimki eve insan gelince suratına bakıp bakıp ağlıyordu o kadar deyim size. Heycanlanınca kanat cırpar, araba tekeri cevirir, çamasır makinası izler. Ama odaklanmaz mesela aravba tekeri ceviriyor ama arabayı sürüp düt dütte yapıyor. Çamasr makinasını izliyor ama gözünü ayırmadan ddeğil baska seylerlede ilgileniyor o sırada. Mesela eltimin kızımdan 15 günlük çocuğu var o da teker ceviriyor. Komşumuzun kızımdan 1 ay büyük bebeği var oda ceviriyor. Bu cocukların hepsi mi otizm. bunların yanı sıra alkısı var bay bayı var biz öksürürsek bizi taklıt eder, ezan okunurken elini açar, babıldar. Yani demek istediğim şu otizm belirtileri okadar kapsamlı ki birseye bakarak cocuga otizm diyemezsiniz dr lar bile diyemiyor. Siz kafanıza takıp bu kadar kendinizi üzmeyin.