ozarayse buraya böyle şeyler yazılmaz anladim ben 😂 bir sıkıntı varsa eğitim e götürüyorsun canım ne kadar erken eğitim alırsa o kadar iyi, bizim öğretmenimiz tam zamanında farketmissinuz dedi , sizin daha cok erken 15 aylıkken baktınız sorun var hemen çocuk psikiyatristine başvurun şuan cok cok erken sizin icin