ozarayse Çok alakası var :) bebeğinizle ilgilenmek yerine ekranın başına bırakırsanız gelişimini desteklemezseniz , gelişim geriliği otizm gibi sorunlar tabiki olabilir . Pedegog arkadaşım var ve genelde otizmli çocuklar ile ilgileniyor 10 tane çocuk varsa birininki doğuştan otizm, diğerleri sonradan ailenin ihmali sonucu malesef gelen çocuklar oluyor.