ozarayse çok somurtkandı, kimseye gitmek istemezdi babası bile alsa ağlardı sürekli kucak isterdi benim kucagmda olmak isterdi, başka bebeklerin kahkahayla güldügüne benim oglum gülmezdi. Birlikte oyun oynardık oyuncaklarla paylaşmak istemezdi etrafında dönerdi el çırpması çoktu ve bu hareketleri beni çok endişelendirmişti doktora gittik normal bir bebek dedi ama içim yine rahat etmedi yine gözlemledim 1 yaşından sonra baktım artık oyuncak paylaşmaya yavaş yavaş gülümsemeye başladı. Sonra sonra açıldı yani. Şuan 2.5 yaşında baya baya büyük insan gibi konuşuyor benim akıl edemediğim onun aklına geliyor mesela birlikte oynuyoruz birlikte kahkahalar atıyoruz arkadaşıyla oynuyor gülüyor sonra parka gidiyoruz orda top oynayan çocuklara katılıyor abilerle oynıcam diyor içlerine karışıyor yani bütün şüphelerim korkum boşaymış. O yüzden sizde zamana bırakın.