Minik1panda ozarayse göz teması varsada git gide azaldı aynı şekilde adına tepkide otizme bi yatkınlık varsa zaten sonradan cocuklar iç dünyalarına çekiliyor telefon TV ninde zararı çok bu arada
Minik1panda Heyben bebeklerin hepsi sağlıklı olanlar Direk göz teması kurar dikkati dağılmadığı sürece göz temasını bırakmaz araştırın lütfen yanlış yönlendirmeyin
ozarayse Gizem9565 çok basit hala geldi mesela biseyler anlatiyor ona kafasını çevirip gülmesi sosyal gülümseme
Mrvnhr3 ozarayse biz burda otizm desek ne yapacaksın? Benim bebeğimde 8 aylık dediğin şeylerin aynısı bizde de var aklıma kesinlikle öyle şeyler getirmedim herşey Allahtan….. burda bunu sormak yerine doktorlara danışabilirsiniz…..
semaahmet ozarayse bacım daha küçük rahat bırak çocuğu vallahi burada açılan postlardan iyicene pskolojiniz bozuldu hiç takmıyorum zaten doktor kontrolleri ne gidiyoruz bişey olsa doktorunuz derdi
mutlucan ozarayse kizim 19 aylik evde cok aktif neseli ama disarda durgun herkese gulmez bence mizaci cunku o aylarda kizim yine ayniydi
Darkrosewater ozarayse 15 aylığız o zamanlardan bizde geçtik normal şeyler bunlar içinizi ferah tutun