Bkrmn17 Cihan vücudunuzu şaşırtmıssınız bence bol bol su için ve bence bu kadar düşük kaloriyle beslemeyin 3 ana 3 ara öğün yapıp zayıflayabilirsiniz ben de böyle zayıfladım güzel kilo verdim
Cihan Bkrmn17 sabah omlet yerdim öğlen tost bazen öğlen yemezdim akşam yemeğini iyi yerdim yAni vücudu şaşırttım ki böyle bir düşüş oldu
Handeoymk Simay54 sıkıntı değil olabilir önemli olan devam etmek zamanlar istemez canım bende oğlumun kalan çorbasından aldım ağzıma unutup
Handeoymk 😀oruçlu gibi hissettim aşırı hafifim birde göbeğim söndü hemen tartıda bakalım fark edecek mi bakalım yarın bakıcam
Aselnazz Handeoymk hastalnırsın yapma ben farkında olmadan o diyet yüzünden anoreksiyaya yakalndım iskelet gibi oldum şaka yapmıyorum YAPMAYIN.. 1.78 boyla 49 kiloya düştüm en son çare psikolog kilo takıntısı yemek korkusu başladı
Handeoymk Aselnazz yanıt yat kısmından kare kutucuktan atabilirsiniz ama bu her diyetle olmazmı takıntı yapmakla ilgili değil mi ay bilmiyorum çok öneriyorlar diye denedim görümcem de yaptı bir ay
Aybarssbrn Handeoymk Handeoymk emziren anne için uygun olmayacaktır kesin Doğumdan sonra ki sürecimde 5. aydayız
Handeoymk Aybarssbrn yok erken canım bence benim oğlum 2.5 yaşında şekerin düşer dayanamazsın en azından ek gıdaya başlasın 2 öğün olanı öneriyorlar aralıklı oruçta
Aybarssbrn Handeoymk ben 2 öğün besleniyorum ☺️. Şekerim düşmesin diye ara öğünlerim var 🍀 ama irademle en azından 78 kg den 55 düştüm şu son 5 kg da vermek istiyorum 🙏🏻