Handeoymk herkesin yağ oranına ve ihtiyacına göre böyle şok diyetlerle değil de doğru beslenerek zayıflaması taraftarıyım. Bunun için de bilinçsizce yapılan diyetleri değil diyetisyen eşliğinde zayıflamanızı öneririm. Çünkü bebek sahibi olunca vücuttaki vitamin mineral depoları boşalıyor tek öğünlük diyetlerle bu depoları dolduramazsınız. Allah korusun şeker tansiyon kolestrol gibi farklı rahatsızlıklara yol açabilir. Ayrıca hızlı zayıflama hızlı kilo alımına da neden olur diyet bitince geri alırsınız. Çünkü zayıflamak için beslenme şeklinizi yaşam tarzınız haline getirmelisiniz. Hayatınız boyunca tek öğünde beslenemeyeceğinize göre lütfen kendinize bu kötülüğü yapmayın.