Mihrimahim16 yapacak hiç bişey yok sakin kalmaya çalışmaktan başka, çok zor bir dönem bizde 1 buçuk ay sürdü son günler sabrım iyice taşmıştı maalesef ☹️ ama bitiyor bitince de çok güzel oluyorlar bir sürü yeni özellik geliyor bebeklere😃😃 eşiniz en büyük desteğiniz olmalı ben sabrım taştıkça eşime verdim. Şöyle düşünün birden büyüdüklerinin farkına varıyorlar birden herşey yabancı geliyor vücut büyüyor ağrılar oluyor. Tek güvenli liman anne baba. Bol bol kucağınıza alın şarkı söyleyin, dans edin, dışarıya çıkın, varsa sling veya kanguru kullanın ev işini falan bırakın yemeği geçiştirin tek odak yavrunuz olsun.