Bende aynılarını yaşadım 4. Ay atağı geçiren anneler bence gelecek olan atakların ve geçmişteki atakların en zoru bu ataktı benim için. Gelecekte bu kadar zoru olamaz bence 3 buçuk aylıkken başladı 5 aylık olmadan bitti uzun sürüyormuş çok yorulduğum bir süreçti. Gece 4 e kadar uyumuyordu hep ağlıyordu gündüz de düzgün uyumuyordu şuan 6. Aydan gidiyoruz çok şükür uykuları bi nebze düzeldi sallamayı biraktım 1 dk da uyuyor şimdi sık uyansa da uyuyor ya ona şükrediyorum 🤓