Balarisi_melisEla Minikbirkalp zaten çay en hassas noktaları😂😂kahvaltisini yaparken hop veriyorum ağzına 😂avokadoyu tabi çayı değil,
Minikbirkalp Balarisi_melisEla valla ya bize bile çok zararı olan birşey kansızlığın başlıca sebebi anlatamıyorum çay icecegine portakal suyu içsin diyorum olsun çay da içsin diyorlar anlamıyor bu çay içmeyenlere kız vermiyorlar mi ilerde 🤣🤣
adastra Minikbirkalp Ben de büyüdüm 28 yaşındayım ama faydalı diye yiyorum bebeğinize büyüdü verme diyenler bana şok olur herhalde 😂 Bence avokado sevmesi harika birşey devam edin 🤍
Minikbirkalp adastra Oh maşallah nasıl tüketiyorsun sen kendine ben pek beğenmedim tadını ama ikinciye hamileyim Allah nasip ederse ona da devam 6 aydan sonra ☺️☺️
Minikbirkalp ecemm-6161 biliyorsun ki bizim türk kadınlarının geninde var bu çoğunluk olarak rahat duramıyorlar 🤣🤣🤣 veriyorum valla eşimin ananesi hep der ne güzel bakıyorsun bebeğe ben senin gibi bakan görmedim cevremd hiç der bazen ona özel yemekler yaparım hep diyor ona özel yapiyorsun ☺️
ecemm-6161 Minikbirkalp ne güzel işte ne seviyorsa ondan yedir canım 😊 bemde oyle yapıyırum valla sevdiklerinden veriyorum hep
Minikbirkalp GzmmK aynn öyle valla sigaraya verilen para kimsenin canını acıtmıyor bu kadar paketi olmuş 20 lira çek havaya üfle bir anlamı da yok karın da doyurmuyor 🤣🤣🤣 ikinciye hamileyim onada alistiricam Allah nasip ederse ☺️
Balarisi_melisEla Minikbirkalp hahaha benim oğlan 10. Yaşında hala içmez bazen ben zorla veriyorum kuru kuru yeme diye🤣🤣🤣kiz vermezlerse yandik
adastra Minikbirkalp Haşlanmış yumurta ile bir arada bayılıyorum 🤤 tostunu da seviyorum ☺️ genelde limon pul biber filan döküyorlar ama ben de öyle sevmiyorum sade sade tüketiyorum olgun avokado acı da olmuyor
GzmmK ftsdmrhn çok doğru benim de eşimin köyünde var baby avakado geçen gün aldım birini veriyorum küçük zaten maşallah yiyor yemese hopp anneye 😂😂😂yine oğluşa süt yoluyla gidiyor 😘
Littlebird Minikbirkalp yesin canım be güzel. Kızım da 6 aylıkken çok seviyordu avakado. Bir kaç aydır almamıştım şimdi 16 aylık geçenlerde gördüm aldım yemedi üzüldüm açıkçası. Çok faydalı hem doğal yağ içerdiği için kabızlığı önlüyor. Yiyorsa verin yesin ne güzel büyüdükçe seçecek zaten
Minikbirkalp Littlebird evet büyüdükçe damak tatları değişiyor belki bizimki de ilerde sevmeyecek yiyorken yesin diyorum bende
Sehertosunn Minikbirkalp avakado col faydalı ama bir yer de fazlasi erken ergenliğe sebep oluyor diye okumuştum. Ne kadat doğru bilemem Bende haftada 3 defa falan veriyorum. Muzla falan seviyor 🥰
Minikbirkalp Sehertosunn artk her şey erken ergenliğe sebep oluyor ztn hormonlar yüzünden hormonsuz birşey bulmak gerçekten çok zor hormonsuz da istiyorsan köyde yaşıycan yetiştirip yiycen muz biraz tatlandiriyor ya onunla yiyorlar ☺️☺️
acimavi Minikbirkalp büyüyünce noluyormuş. Bu mantıkla bakarsak bizlerin hiç avokado yememesi lazım çünkü büyüğüz😅 gayet faydalı bir besin bence seviyorsa yediği kadar yesin, ilerde yemek istemeyince zamanında bol bol yedi nasılsa diye içiniz rahat olur
Yasemin38 Minikbirkalp canım birazda milletin karıştığı nokta avakadodan ziyade 1.5 yaşındaki çocuğa püre vermene gerek yok manasında. Ama karışmasalar olmaz illa fikir sunmalılar. Her bebeğin bazı şeyleri farklı yiyebileceğini kabullenmek istemiyorlar.
Minikbirkalp Yasemin38 Püre yiyor ama pütürlü asla bilendir kullanmadım herşeyi de gayet normal yiyor püre yemesi de normal ama milletin yadırgadığı şey lahvalti yapsın neden onu yiyor ☺️
Minikbirkalp Balarisi_melisEla benim abim 31 yaşında hala içmez kahvaltıda bir bardak dolar zorla belki içer 🤣🤣 kardeşim de hiç içmez ki laz oldukları halde ☺️☺️
Minikbirkalp ceyhunun_annesi avakado ve muzu ezip püre yapıyorum eğer cicibebe kullanıyorsan iki tanede ondan at yeterli ben böyle veriyorum sadece avakado verirsen sevmeyebilir tadından ötürü muz bitazda olsa tat veriyor ☺️
acimavi Minikbirkalp aynen öyle faydalı bir şeyi yiyorken, seviyorken yesin. Normal kahvaltı da yapıyormuş. Üffff hastayım bu insanların her b.ka dahil olmalarına. Yiyor kardeşim sanane yaa kendi kahvaltına bak sen. Boşverin konuşanları
Yasemin38 Minikbirkalp amannn bakma sen millete herşeye bir söz buluyorlar 😁😁keyfim ve kahyasına göre büyütüyorum çocuklarımı diyecen olmuyor işte🤣 ohhh yarasın kuzumada afiyet olsun😊