Minikbirkalp 17 aylık oğlum hala avakodo yer her sabah ne saçma konuşmuşlar 1 yaşından sonra iyi beslemeyelim mi yani o zaman bizlerde yemeyelim büyüğüz ne gerek var. Dinlemeyin siz onları maddi durumunuz be kadar el verirse o şekilde besleyin avakodo çok fayladı anne sütüne en yakın yağı içeren besin olması bile vermek için yeterli bir sebep banada yeter artık siz ne yiyorsanız onu ver ver diyorlar ama doğru bılmıyorum yeri geliyor makarna yiyorum yeri geliyor fastfood nası vereyim onu bebeğime elimden geldiğince ayrı yaparım yemeğini besin değerlerine dikkat ederim temeli sağlam olsun istiyorum çünkü ilerde kanser çok yaygın olacak temeli iyi olursa en azından basit hastalıklardan korunur diye düşünüyorum. İlerde illaki herşeyi yiyecek bir yere kadar bı yaptıklarım ama devam edebildiğim sürece dikkat edeceğim ben kim ne derse desin