Kızlar bebeğim 18 aylık olucak bir buçuk yaşında yani şimdi biz 6. Aydan beri sabahları avakado ve muz püresi yiyoruz çevremde herkes artk verme büyüdü ne gerek var diyor seviyor sevdiği şeyi yemesi taraftarıyım ben neymiş herşeyi yiyormuş evet yiyor ama onu da yiyor seviyor biliyorum neden bıraktırayım ki diyorum büyüdü artk deniliyor sizce her sabah yemesi fazlamı oluyor sonrasında benimle kahvaltı da yapıyor