Ebruli3452 ikicocukannesi__ yaparız bı demlik çay yanına bir tatlı yer içeriz sarılır oglusumuzu severiz yeter 😁
Pyn-pyn1 ikicocukannesi__ trendyol hesabımız ortak ordan favorilere eklediklerinden seçiyorum sırayla.
Eylems1 ikicocukannesi__ ben seccade alıcam benim gibisini aldığı için şükür namazı kılsın😂😂😂işin şakası bu tabi aklımda hiç birşey yok🥺
Fatos_tekeeva ikicocukannesi__ adami bunalıma koydum sonunda param olursa alırım dedi bende inat ettim istemiyorum dedim 😂😂
Mihriafra ikicocukannesi__ Ben ayakkabı aldım. Eşim de bana hem doğum hem 14 Şubat hediyesi olarak bilezik aldı
Beybiligirl 14 subat, doğum günü, evlilik yıl dönümü vs.. hiç bir özel günü kutlamıyoruz. Kafamız rahat çünkü bizim her gününüz özel ve değerli. saçma hediyelerle ölcülebilecek degere sahip değil. Sadece Kızımızın doğum günü okadar.
uykucukoala -erCansu- benimkinin de öyle ya atanayım inşallah ilk işim eşime ilk maaşımla ps 5 almak olacak
-erCansu- uykucukoala inşallah valla evlendiğimZde vardı biz ona virus bulaştırdık jahshaja 🤣 adam hayattan sogudu yapılmıyor 🙂🤣 çokta pahalı namıssız ama keşke aşabilsem dünyanın en mutlu insanı olur
melekdag Kimyageranne1120 evet hediye almak için özel güne gerek yok ama normalde de çoğu erkek hatırlamadığı için özel günler iyi oluyor .
Kimyageranne1120 melekdag ben eşim ve kendim adına fikrimi söyledim zaten biz özel günlere ihtiyaç duymayız hediyeleşmek için