Bende birsey almadim birseyde beklemiyorum esimden 2 aylik bebegimiz var o ona en buyuk hediye zaten carsiya ciktigimda eldiven vs ihtiyaci vardi onlari aldim kendisine sevindi mutlu oldu esim hic bir ozel gunu kutlamayi sevmez cocuktan once bende pastalar yapardik oyle kutlarrdik