MotherOfAlmila ikicocukannesi__ Guzel bir oeynir tabagi ve de guzel bir sarap.. onun disinda guzel bur susleme odayi..👌🏾
Birdunyabircennetannesi ikicocukannesi__ 8 ay önce hediyesini verdim yeter 😅❤️ Şaka maka biz saçma buluyoruz 14 Şubat’ı tabi saygı duyarım hediye alana veya biseyler yapana ama biz yapmıyoruz
minikkoalammmm ikicocukannesi__ eşimin babası 14 şubatta vefat etti o yüzden 14 Şubat bizim için 3 senedir kutlanmaz bnde dedesi torununu göremedi tabi bnde ahşap karikatür diye bi sayfa var orda tablo şeklinde karikatür hazırlıyorlar bende kızımla dedesinin tablosunu yaptırdım 14 şubattan önce de verdim
ezgicomert ikicocukannesi__ 14 şubat oğlumuzun birinci yaş günü bence en güzel hediye ama yinede bana bi çiçek alsa iyi olurdu😄
-erCansu- ikicocukannesi__ sevgililer gününden 2 gün önce dogum günü oyuzden bitane bisey alıyorum jshsjs uzun zamandırda bişi almadım zaten ondan para isteyip alcam saçma geliyo 😆 bi pasta üfletirim tmm
Karanimoo -erCansu- beniim esiminde sevgililer gününden 2 gun sonra dogum gunj 😁bende bi taşla iki kus vuruyorum hep😂
uykucukoala -erCansu- benimkinin de öyle ya atanayım inşallah ilk işim eşime ilk maaşımla ps 5 almak olacak
th-1314 Eşim polislik eğitiminde Mersin’de o gelsin benim en güzel hediyem o olur ne ben birşey isterim başka nede o ister kızımla birlikte onu bekliyoruz ❤️😍
Liyamomyy ikicocukannesi__ adı üstünde eşim sevgilim değil çok özel birşey yapmiorz biz hatırlariz günün anlam ve önemine uygun mini bir konuşma yeterli oluyor😂😂😂 ama Mart’ta tanışma yıl dönümümuz var onu hiç atlamayiz bizim için onmli olan o gün inanın evlilik yıl dönümümuzude kutlarız ama şu tanışma sevgili olma günümüz bana hep daha özel gelir neden bilmem