Emsal04 Sizinki daha küçük olduğu için daha çok tepki veriyor muhtemelen karın üstü egzersize. Bizimki de çok çabuk ağlamaya başlardı yaparken önceleri ama güçlendikçe daha az tepki vermeye başladı. 😂 Ama genel olarak hala yoruyor sanırım çünkü ardından bir duruluyor, rahat bırakılmak istiyor.