Emsal04 bende erkekle kız arasında çok fark olduğunu düşünüyorum. Kızım çok uysal, narin, sakın.. Çevremde kimin oğlu varsa çok en ufak bişeye bile bas bas bağırıyor, inatlaşıyor, bişeyleri yere atıyor. Ha bir de geç konuşuyolar o yüzden de mi hırçınlar acaba, derdini anlatamadığı için..valla benim kızımı gören diyo ki Bi oğlun olursa kızının bu halini mumla ararsın 🤣