Emsal04 Oğlum 4 aylık. Ben gün içinde de anne yanı beşiği ile alıyorum mutfağa falan yanıma. Beşik hafif ve tekerlekli, eğim veriliyor direkt beni görecek şekilde ayarlıyorum.
Siyah beyaz Kontrast kitapları aldım ben de onlara da bakıyoruz arada ama yine 15-20 dakika ortalama oyalar. Aslında sıkılma süreleri benziyor sizinkine ama bizimki direkt ağlamıyor, mızmızlanma, “kendi çapında” söylenme ile gösteriyor tepkisini. Karın üstü egzersiz denediniz mi? 5 dakika karın üstü egzersiz genelde yoruyor. Oğlum son 1 dakikasında ağlamaya başlar ama sonrasında yorulduğu için uyur ya da biraz daha sakin takılır. 😅