Toprakseyran Tazeanne35 ahhh bizde çok çekmiştik gerçekten oturup çok ağlamıştım ben. Ama sonradan kendiliğinden düzene girmişti. Ve tam olarak 37 gün sürdü o 4. Ay atağı. Kafamı duvara vurma noktasına geldiğim günler elimde sigarayla hüngür hüngür ağladığım günler 🤦♀️ şuan 8 aylık oğlum geçti gitti o günler çok şükür ki. Ama hiçbir şey eski düzen gibi olmayacak düzeni değişecek o ayrı tabi onu bilin yani.
Toprakseyran Liyamomyy büyüdükce daha çok zorlaşıyor bildikleri için. Bu zihniyete çok karşıyım yaa kayınvalidenizin dediği şeye yani. Ne bu emzik rahatlatır zihniyeti anlamıyorum. Oğluma hiç emzik vermedim 8 aylık şuan iyiki de vermemiştim. Verseydim çok pişman olurdum eminim buna 🤦♀️
Liyamomyy Toprakseyran kayınvalidem söylediği için vermedim zaten bn öle kimsenin dediğini yapmam kendim arastirirm o dönem kızım çok kusuordu sürekli meme veremiordm birde aslında emzik kotu birşey değil biraz araştırırsanız anı bebek ölüm riskini onluyor bebeği sakinleştirir emme durtusunu artirior fln ama size katılıyorum tabiki hiç almasa çok daha iyi olurdu pişmanlığını yasiorm bende zaman zaman ama bazen rahtlattigi dönemlerde olmadı değil açıkçası
Almi4134 Liyamomyy keske emzik alsa diyorum oğlundan için uyumuyor sadece memede uyuyor ve sürekli emiyor gaz sıkıştırıyor gaz attırıyor diye karnının üstüne koyuyorum lakir lakir kusuyor çünkü çok emmiş oluyor..
Tazeanne35 Liyamomyy keşke vermeseydim pişmanım çok ya emerken uykusu gelince emziği istiyor benden çekilip 😣
Liyamomyy Tazeanne35 aynen bende öle yapiorm emior emiyor uykuya gecemioe emziği alior aldığı gibi uyuyor
Dimitrina_kovaceva Tazeanne35 sürekli mızıklıyor evet sabahtan akşama kadar asla hiçbir şeyden memnun olmuyor artık beynimde o ses yankılanıyor ııııhhh ıhhh hııı hhhııhııı hıııı diye ses çıkarıyor
Almi4134 honeyybee_ hahah kiz elimden gelse bütün gün memede tutulamaz uyusun diye bugun saldılar saldılar sonunda koydum yatağa ke di kendine oynadı mırıldandı elini yedi resmen .. tabi kıyamadım sonra aldim kucağıma baktim iyicene deliriyor uykusuzluktan emzirdim 5 dakikada uyudu 😁😁
Almi4134 Tazeanne35 hahaha uyusana hahaha kiz Allah seni.. sen bi soyle dışarı çık kafanı dağıt annen sendeyken ..Ben tekim koca da ilgilenmiyor kafayı yedim oyle huriye dolascam yakında.. Bugun koydum söylendi kendi kendine oynadı mırıldandı durdu almadim sonrs baltim beni protesto ediyor yani bu hareketi uykusu gelince yapar protesto olarak uyandığı zamandan beri goz ovustueuyoedu en sonunda uyudu..
Tazeanne35 Almi4134 bunaldım valla allah yardımcımız olsun ah bi uyusa kendi kendine çeyrek mafya evde terör estiriyor ya
Toprakseyran Tazeanne35 hayır hayır o şekilde değil. O huysuzluk ağlamaları uykuda direnmeleri falan geçiyor atak bittikten sonra. Sadece gündüz biraz daha uyumak yerine etrafı keşfetmek ister o yüzden biraz azalır gündüz uykuları. Her bebekte farklılık gösteriyor bu atak dediğimiz şey büyüme atağı yani atak bitince bebeğinizin bazı şeyleri öğrendiğini bazı davranışlar edindiğini göreceksiniz meraklı bir dönem başlayacak 🥰🥰
Almi4134 Tazeanne35 kendi kendine uyumadi tabii ki emereknuyudu 2.5 saatin sonunda bazen 4 saati de buluyor alıştım ben uykum var beni uyut diye bakıyor gozumun içine ama uyumadığını bildiğimden almıyorum 😁😁
Tazeanne35 Almi4134 bizimde öyle eeee eeee diye bağırıyor uykusu gelince ninni söyler gibi o alışkanlığı bayadır var eeee dedi mi uyurdu hemen ama artık uyumıcak nasıl olsa diye almıyorum 3 saati buluyor uyku arası kavga dövüş uyuyor yinede
Toprakseyran Tugceada12 tam hatırlamıyorum gün olarak ama 3 buçuk aylıktı diye hatırlıyorum 3 ay 20 günlük veya 3 ay 24 günlük olabilir.
Arenbebek tam ozamanda 4. ay atagina girmisti omrumden omur gitti nerdeyse 3 hafta artik saclarim tavana kalkmis gozlerim sismis uykusuzluk simir stres sutum bile geri gidiyordu aglama krizleri uyumama uyurken aglama uykuya dalamama memeyi red etme sadece benim kucagimda durmaknistemesi hep aglamasi ayyy doktorum demisti en zor atak 4. ay atagimis rabbim sabir ve kolaylik versin gecicek kendinizi ole avutun
nmeltem 16 aydan selam olsun, geçiyor hepsi merak etmeyin. Biraz sabır. Biliyorum çok zor, sabır demek sana kolay geliyor diyosunuz ama gerçekten sadece sabır, zamanla yoluna girdiğini görüyorsun zaten herşeyin.