Tazeanne35 ben mecbur kaldım 20 gunluktu çok kusuordu durmuordu kolik bir bebekti baktm emzik alior verdm doktorumuzda kilosu iyi verebilirsin dedi ilk baslarda bn veriordm almiordu smdi emziksiz kıyametler kopuyor başka bir doktor görmüştü bna emzik verme çok fazla emziremezsin demisti keşke ozmn dinleseydm bnada kayinvalidemler ver bişe olmaz rahtlior fln demişlerdi smdi gün içinde vermemeye calisiorm ama elini emior bu sefer emziksiz asla uyumuor 5 6 aylık olunca biraktirmayu dusunuorm kendi kendine oynamaya başlayınca bakalm neler yapacak bize emzik olmayınca😓