Ogluss14 İnanın çok zorlanıyorum 4 gündür böyle 3 ay 25 günlüğüz atak mı bu bilmiyorum emmek istemiyor dişleri kaşınıyor gülerken bianda ağlamaya başlıyor çabucak geçsin iyi olsun bebişlerimiz
Toprakseyran Tazeanne35 hayır hayır o şekilde değil. O huysuzluk ağlamaları uykuda direnmeleri falan geçiyor atak bittikten sonra. Sadece gündüz biraz daha uyumak yerine etrafı keşfetmek ister o yüzden biraz azalır gündüz uykuları. Her bebekte farklılık gösteriyor bu atak dediğimiz şey büyüme atağı yani atak bitince bebeğinizin bazı şeyleri öğrendiğini bazı davranışlar edindiğini göreceksiniz meraklı bir dönem başlayacak 🥰🥰
Tazeanne35 Toprakseyran anladım aman huzursuz olmasında oynayalım bürün gün yeter ki keyfi yerinde olsun ☺️
Toprakseyran Tugceada12 tam hatırlamıyorum gün olarak ama 3 buçuk aylıktı diye hatırlıyorum 3 ay 20 günlük veya 3 ay 24 günlük olabilir.
Esra5800 4 ay 10 günlük su 3 gündür çıldırdı 3. Ayın sonun da başladı sonra rahatladık yani o zaman iyi günlermis ama şu 3 gündür beni mahvediyor eşim de baş edemiyor atak haftası da ama acaba bir derdimi var demekten kendimi alamıyorum
Almi4134 Tazeanne35 😁😁 instada bi karikatür tarzi bir sey gordum bebegi psikolog koltuğuna yatırmislar anlat diyorum psikolog o da uyursam bir şeyler kaçıracagim gibi geliyor diyor 😁 o misal hakikaten atak haftalarında degisik oluyorlar
Tazeanne35 Almi4134 kurbanlık gibi ya çocuğu mümkün değil yatıramıyoruz ateşe atmışım gibi ağlıyor 😃😂