Birkucukkelebek Kesinlikle katılıyorum sana her gün istisnasız en az 1 kere kusardı. Lansorun etkisi diye düşünüyorum. Öksürük fazla olursa kusuyor şuan sadece. Evet 15 mg İn yarısını verdi doktor bize. 9 aylık bebeğim. Gündüz asla süt içmez asla. Uykuda zaten hemen anlar uyanır, gündüz uykuları hafif diye. Kaşıkla da versem ağzında tutar ya da süzülür gider ağız kenarından. 9 aydır aşırı çile çektim bu sebeple bende en doğru yolu azaltmakta buldum. Günde sadece 2 defa içiriyorum dediğim gibi. Hatta bunun 1 tanesi kaşık maması şeklinde. Anne sütü ile yapıyorum.
1 yaş sonrası olayını çok fazla araştırdım., sayısız kişi ile konuştum. Çok fazla var benim gibi kişi bunu gördüm. Ve bebekleri gayet sağlıklı. Ama ek gıdayı düzgün bir şekilde alıyorsa bebek tabiki. Özellikle yogurt, peynir gibi. Benim bebeğim evet her gün yoğurt vs yiyor ama bu hırıltı öksürük olayının altından besin alerjisi çıkmaz umarım. Ölçü olarak 1 çay bardağı kadar yiyor. Sabah kahvaltı, öğlende çorba, ikindi de yoğurt. Birde meyve bazen. Gündüz full ek gıda şuan. Akşam süt sadece. 3 ay sonra tamamen ek gıda inşallah. Gelişimi iyiyse ve dediğim gibi ek gıdada sorun yaşanmıyorsa 1 yaştan sonra bırakılabilirmiş kısaca, birçok doktordan da onay aldım bu konuda.