deniz-95 bende de aynı sorun var inanın ki ankarada yaşıyorum malumunuz hava buz gibi , çocuğu haftada 1 dışarı çıkarıyorum onda da acaba hasta mı ettim diye düşünüyorum :) ben banyo yaptırdığım günler haricinde serum fizyolojik uyguluyorum günde 1 kere , ama hala burun tıkanıklığı devam ediyor :) 2 aylık kontrole gittiğimizde soracam doktoruna :)