Birkucukkelebek Doktorun verdiği koruyucu toz anında yan etki yaptı. Ağır geldi muhtemelen. Uykudan ağlayarak uyandı, aşırı huzursuzdu. Normalde asla böyle değil. Doktora yazdım. İlacın yan etkisi oldugunu söyledi 😔 anlamıyorum doktorları da ya. İlacı araştırdım gerçekten, öfke nöbetleri, ağlayarak uyanma, kabus görme, halisülasyon vs gibi etkileri çok var cocuklar üzerinde. Bide benimki daha 9 aylık. Bıraktım ilacı daha ilk günden. Zaditen veririm belki bilmiyorum. Kime inanacagımı şaşırdım.