Miskokulu2 yok ya ben de iki akşamdır kokuyorum soğanı ama daha kötüye gidiyor benimki tırnağı çektirmeden iyileşmicek galiba her geçen gün daha da batıyor çünkü o yüzden iltihap kurumuyor bide sen ameliyat olmadan önce tırnagı çektirmiş miydin canım yoksa direkt ameliyatla dikişli mi yaptılar ben de çektirmek istemiyorum ilerde gene batıyormuş ameliyatlı dikişli yaptırmak istiyorum da acaba doktor önce çekelim batarsa ameliyat mı yaparız sonra der bilmiyom