Miskokulu2 ben çok memnundum açıkcası. Tel de takılmadı bana . Çok aşırı iltihaplı ağrılıydı. İş yerinde hiç ayakkabı giymedim terlikleydim podolog öyle demişti. Bant takıldı tırnağı havada tutan bişey. Sürekli temizlediler en geç 2 haftada bir gidiyordum. Temizlik aşaması çok acılı oluyor kabul ama dayanılmayacak gibi değil. İltihaplı bölgeyi temizliyorlar