Merhabalar aynı sorunu doğumdan sonra tüm ayak parmaklarımda yaşadım. Artık dışarı çıktığımda topallayarak yürüyordum iltihaptan. Sonra her akşam sıcak suya baticon döktüm ayaklarımı 20 dk kadar beklettim iltihaplar fışkırdı. Sonrasında temizleyebidiğim kadar temizledim tırnaklarımı. Ama uzun sürdü 1 ay kadar devam ettim iltihap kurudu şükür. Tırnak aralarına da pamuk koydum çok dikkat ediyorum artık. Şükür ki iyileşti.