Ayca77 sana bu konuda %100 tescilli bir anne olarak deneyimlerimi yazım çnkü tam 8 ay çektim o çileyi😂şuan yaklaşık 1 haftadır normale döndü çok şükür.benim oğluma kullanmadığım ilaç kalmadı pahalısından ucuzuna ama en çok işe yarayan şuan kullandığım likid vazelin diye bir şurup ve vicol damla ikisini bir kullanıp yarar gördüm ama en büyük sebep bağırsakları dolmadığından kakanın katılaşmadıymışki en az 20 doktora gttk hiç biri söylemedi tesadüfen bir arkadaşımdan öğrendim. Biz buna hiç ihtimal vermemiştik çnkü benim sütüm boldu ve çocuk gayet kiloluydu( 8 buçk aylık 10.5 kilo) ama tabi her çocuk farklıdır diye boşuna demiyorlar şuan ek gıda, anne sütü, mama üçünden de veriyorum hergün dönüşümlü. Ve çocuk resmen kendine geldi ağlama krizleri bitti günde 3 kez kaka yapıyor. Ben aylardır neler çektim makatında çatlak oldu çocuğmn zorlanmaktan. Benden tavsiye mama vermiosan mamada ver çocuğa bir kaç gün dene . Eğer veriyorsan söylediğim ilaçları mutlaka dene danışıp. Ben forumda çok aradım keşke zamanında biri bana yazsaydı bunları süreç çok zorluydu. Umarım herşey güzel olur minik için🙏🏻