Ayca77 abnztb her akşam zeytinyağıyla masaj yapıyoruz 🤷🏼♀️ o bile çözüm değil resmen, yarın tam 10 gün olacak, eğer yaparsa huy edindi dicem artık 🤦🏻♀️
Nuran84 Ayca77 anne sütümü alıyor yoksa, mama mı bebeginizin tam doyup doymadgnı anlamanız lazö ilk önce bnmkide yapmıyodu 4 5 güne bi ypyodu megersem tam doymuyomuş aylk kntrolunde anladk
Ayca77 Nuran84 bebeğimin kilo alımı güzel canım 10 gün sonunda kakasını yapınca bildiğin mahvediyor her yerini 🤷🏼♀️
Hiziralinin_annesi46 Ayca77 canım bnm bizim buralarda katı el sabununu küçük parça yapara onu poposuna koy anında yapar
Ayca77 Hiziralinin_annesi46 ya evet onu biliyorum daha zeytinyağı değdiremiyorum katı sabunu hiç yapamam ki😁
hilaliii Ayca77 genetik mi kabizlik bizim genetik eşimin ailesinde herkeste var bu problem ve maalesef benim oğluma da yansıdı ama yürümeye başlayınca Allah’a şükür geçti
Ayca77 hilaliii kabız değil ki canım 🤷🏼♀️ sadece uzun sürüyor yapması 🤦🏻♀️ evet hareketlenseler kolaylaşacakta her şey zaman gerekiyor
ToprakandMom Ayca77 aslında 10 güne kadar normal.masj yapın sık sık iyi gelir belki. Yaptı mı ayrıca zeytin yağıda verirdim ben iy geliyordu.
ZehraSareMom Ayca77 Bir cay kaşığı veriyordum ben canım faydası oluyordu birde karnını zeytinyağıyla ovup müslin bezi ısıtıp karnına sarıyordum sıcak tuttuğu için onun da faydasını gördüm.
Ayca77 ZehraSareMom oyy oyy her şeyi yapıyorum canım ama yok bekliyor gününü cimcime🤦🏻♀️ kız seni görünce akrabamı görmüş kadar seviniyorum niye acaba😄😄
hilaliii Ayca77 o zaman çok normal o aylarda biraz uzun sürüyor baya uğraşıyorlar yapmak için çok komik oluyorlar bide 😂 2 ay sonra falan rahatlar iyice sen bol.bol videosunu çek ıkinirken 😂😂