Ayca77 sizin sütünüzden bebeğe de geçiyor. Siz kabızsanız o bile etkileniyor. Ben şimdiye kadar bunları yaptım. Zeytinyağını ayak altına ya da uyarma amaçlı poposunda kullandım. Kayısı hoşafı için kayısı tüketin. Ama en çok güz eriği vardır kırmızı. Ondqn erik suyu yapıp içiyorum. Gaz yapıyo yazıyo ama her emzirme sonrası gazını çıkartıyodum.kakasını yapamamasından iyidir diye düşünüyorum bilmiyorum. 3 ay 13 günlüğüz biz. Bu dönemlerde kabızlık olurmuş 5.ayına kadar. İnşallah düzelir