17 Ocak pazartesi günü saat 4 de hastaneye yatışım oldu 2 cm açılmayla nst de sancılarım da çıkıyordu ama ben ağrı falan hissetmiyordum ağrı eşiğim yüksekmiş bütün ebeler aynısını söyledi ne mutlu bana tabi ama ertesi gün sabah saat 10 da suni sancı verildi sen misin ağrı çekmeyen hani kabız olmussun yapamiyormussun gibi karnimda ağrılar ilk defa öyle hissettim iyice kasığıma baskı yapıyormuş 14.40 da doğumum gerçekleşti ama kaç cm açılmayla girdim doğuma soylemediler kestiler ayriyetten doğumum çok kolay gerçekleşti yarım saat bile sürmedi hemen hemen doğumum yani ama o kesik beni bitirdi evet rahatlıyorsun ama keserken dikerken hissediyorsun ya uyusturduklarimi söylediler ama ben yinede hissettim yani ama doğum çok farklı hayatımda ilk defa o kadar çok terledim ben 😂ellerimden su gibi akıyordu ter kayiyordum artık cataldan 😂 Allah herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏
Not: normal doğumdan sonra dikkat etmek önemli biraz benim dikişlerim şişti antibiyotik ilaç yazılmamış bana şuan 19 gün oldu doğum yapalı anca atıyor dikişlerim 🙄Gobegimi soracak olursanız hamilelikte de öyle büyük göbeğim yoktu 9 aylıkken herkes beni 5 aylık falan sanıyordu çatlağım da hiç yok şükür eski bedenimdeyim 48 ile başladı hamileligim 63 ile doğuma gittim şuan 54 üm ideal ☺️