Deletedmom6262 kontrole diye gittik acil sezeryana aldılar 😂 Sünni sancı taktılar kaç saat onu bekledim,sancılar arttıkça korku bastı beni çatala çıktım açılmama bakacaklardı çataldan inerken kanamam geldi,açılmam hiç yoktu sancım vardı oksijen veriyorlardı bi anda kızımın oksijen seviyesi düşünce beni acil sezeryana aldılar ama hayatımda hiç o kadar hızlı bi yere gitmedim ben 😅😅🥰 hamilelğim de çok güzeldi hiç ağrı sancı çekmedim hep gezdim🥳 sezeryan doğum için çok korkutmuşlardı beni kalkamazsın bilmem ne diye doğumdan 3 saat sonra oturdum kızım her ağladığında kendim kalkıp aldım tekrar olsa tekrar sezeryan olmak isterdim 🤦♀️