Deletedmom6262 ben 2 normal doğum yaptım kendi sancım hiç olmadı biri 10 diğeri 11saat suni aldım sancılar zorlayıcı olabiliyor son 2 saat kala doğuma ben acıya dayanıklı biriyim üstelik kolay kolay bağırmadım ilki 8 tane dikişim vardı epizyoyu çok fazla attı ebe bebek 2,5 kiloydu üstelik 10 gün sonra ayaklandım kendi bebeğimin bakımın ben yaptı yardım almadım diğer doğumumda ebe epizyo atmadı hep yırtıldım iç taraftan dışarda sadece bir tane vardı düştü 20 günüm oldu dikişlerim hala olduğu gibi duruyor ama ağrı hiç yok bütün işlerimi kendim yapıyorum 2 yaşı daki kızıma bakıyorum daha önce laparaskopi olmuştum ameliyatta bana zor gelmedi bir haftada iyileştim bile herkesin öyle olmuyor tabi.