Kubra0603 olabilir, doğum sırasında rahim daraltıcı bir iğne yapıyorum demişti anestezi doktoru o müthiş bir agri yaptı yüzüm kızardı bayılacak gibi oldum sonra hemen agri kesici verdiler , sonrasında hic agrim olmadı sukur ya. Bende kahve falan içmiştim