Ozanozi Spinal sezaryenin Allah belasını versin başka bişey demiyorum. Söyleyeceklerim bu kadar. Al şahit oldum doğuma ama sonra ilgilenemedim kaç gün çocukla. Bir daha direkt versinler narkozu komple şenlensin ortalık
Kubra0603 Ozanozi aynı şeyi dedim bugün şahit oldum doğumuna o da beklediğim gibi değildi ne bi tentene temas ne bişey. Direk gösterdi çocuğumu aldı bu kadar bunun için bu eziyete girmezdim
Zeyzeyno Kubra0603 ameliyat esnasında kafanızı hareket ettirdiyseniz baş ağrısı çok yapıyormuş bende 2 ay önce spinal sezeryan oldum kafamı hiç hareket ettirmedim çok şükür ne baş ağrım ne bel ağrım olmadı
Kubra0603 Zeyzeyno bunu okumustum happy momda kendimi de şartladım hareket etmemek için ama o an istemsiz etrafa bakındım biraz
Koalina Kubra0603 Su çok önemli canım ben de dayanılmaz acı çektik kafamı duvarlara vurucak kadar ağrıdı su ve kahveyle attım
alyn Kubra0603 18 ay oldu doğum yapalı hiç bir şey kalmadı ikinciye hamileyim tekrar aynı şeyleri yaşamak korkutuyor 😓😓
Loreyli Kubra0603 aynısı bana da oldu. Dikiş için ağlamadım ama o boyun ağrısı yüzünden kaç kere ağladım. Çok geçmiş olsun 2-3 güne toparlarsınız hiçbir şeyiniz kalmaz inşallah 🌸
Zeyzeyno Kubra0603 büyük ihtimalle ondandır geçer inşallah arkadaşım sağ salim kavuştunya yavruna oda nazarı olsun
Lina123 Kubra0603 bende aynı doğum yaptım hergün kahve içtim . Ağzı kesici içmen lazım . Bde kan sulandırıcı yazıyorlar . Bde iğne vardı benim hergün 1 iğne oluyordum evde . Bunları vermediler mi ?
Mertela_32 Kubra0603 Bende aynı sizin gibi oldum yatarken bi şey yok ama kalkarken sanki beynim akıyordu kalkmaktan çok korkardım elimle tutardım başımı ve acillik oldum 4 defa sonunda 1 hafta sürdü geçti cafergot var ağrı kesici doktorum onu önerdi emzirirken de kullanılıyor 3 öğün o biraz fayda etti çok geçmiş olsun merak etme geçecek
2bebe1ana Kubra0603 hiç geçmeyecek gibi geliyor ağrısı çok çok fazla ama geçecek inşallah ben çok ağır geçirdim beynim zonkluyordu ensem ve sırtım kırılıyor gibiydi bol su ve kahve tüketin
Mertela_32 Kubra0603 Ha birde 5 litre su içtim günde idrarla attım narkozlu ne kadar su içersen o kadar hızlı atarsın narkozu
Skyn Kubra0603 canım bitter çikolata ye bol bol. Kahve tamamen süt tozsun acı kahve içmen gerekiyor. En fazla 15 gün sürüyor bu ağrı. Bitter çikolatayı yediğin gibi ağrın azalıcak 👍🏻👍🏻👍🏻
Lina123 Kubra0603 abartmayın lütfen. Öyle yaparsanız düzelmezsiniz. Biliyorum yürümek zor geliyor ama yürümezseniz daha kötü olursunuz emin olun. Dirençli olmaya çalışıp ayakta kalın evin içinde bahane arayıp bşyler yapmaya çalışın. 1 hafta da sanki doğurmamış gibi olucaksınjz . 🙏
Kubra0603 Lina123 ah keşke abartıyo olsam felç geliyo sanki boynuma başıma. Cesaret edip yürümeye calısıcam inşallah en kısa sürede atlatırım
nrgs_1903 Kubra0603 off çok zor benim ilk doğumum çok travmatik bir normal doğumdu. Ona rağmen spinal sezeryan yerine normali tercih ederdim baş ağrısı bende de çok çok kötüydü ama maksimum 10 gün sürüyor nescafe yi hafif ağrımaya başladığı anda içersen şiddetlenmiyor sade olmalı birde çörek otu yutmuştum ben ölümden başka herşeye çare demişlerdi