Kubra0603 merhaba, ben de spinal sezaryen oldum. 3-4 günde ayağa kalkmayı beklerken 10 gün 24 saat baş ağrısı çektim. Ayağa kalktıkça daha da coşardı. Başım, boyun damalarlarım, kaşlarım ağrırdı resmen. Yaşayanlar bilir ölmek istedim. Bos kaçağı olmuş sizde de.
Tuvalet, emzirme ve yemek dışında hiç ayağa kalkmadım. Dümdüz yatmak sıvının kapanmasını sağlıyor. Bol bol su. 4 lt yakın içtim. Sade nescafe sabah akşam, yanında bitter çikolata. Şükür rabbime tam 10. gün geçti. Geçmezse yama yapılıyor. Araştırabilirsiniz.