minniegibi-amadegil ben çok fazla süt içerdim bebek ve çocukluk doneminde boyum 1.78. kardeşim içmedi ama kısa boylu değil, 1.73 falan. Genetik en önemlisi, ben kızıma süt icirmiyorum, boyu kendi ayına göre uzun. Ben de eşim de uzunuz. Benim de annem kısa boylu ama babam uzun, babannem de uzun bı kadınmış.