minniegibi-amadegil uzatmiyor. Ben zaten çocukların öyle fazla süt içmesini de doğru bulmuyorum. Şans ya. Büyük oğlum da süte bayılır ve sürekli ister. İçer de. Versem inanın 1 litre içse içer evde sütü saklıyorum Bakınca oğlum da şuan 5 yaşında ve 100 cm boyu. Yaşıtlarından epey bir kısa. Uzatsaydi benim oğlumun selvi boylu olması lazımdı Sınıfında mesela ay olarak benim oğlum büyük olmasına rağmen. Çocuklarda ay bile fark eder. Benim oğlum en kisalari. Niye kısa çünkü bunlar genetik. Ben neyim babası ne ki çocuk ne olsun. İlerde yaptığı spora bağlı fark atabilir. Onda da olması gerekenden de bariz bir fark olmaz