Asafeymeninannesi Sezgin https://www.civilim.com/aptamil-1-devam-sutu-800-gr-akilli-kutu-111001025?gclid=CjwKCAjw9dboBRBUEiwA7VrrzR9fLxPtQ05jVTVeidJ-sUqcUV9hZv2mBgvgJTxAJX2lCVOV6IizYBoCdRkQAvD_BwE
Eslemina Asafeymeninannesi çok üzgünüm şu an tam biberon tuttu mamayi sevdi derken , evolvia denicem acaba tadı benzer mi aptamille , çünkü hastanede ilk doğduğu zaman verildi icmisti bir kutu almıştım sutum gelince ihtiyaç duymadım süresi geçti çöpe attım
Mtsz4334 Eslemina aynen bende öyle yapmıştım sezeryan oldum ilk aptamil mama verdiler sütüm geldi 2 aydır vermiyordum şimdi aldık aynısı çıkmıyormuş tadı çok kötü keşke hiç aptamil vermeseydim başka mama içmiyor zorla goolden goot keçi sütü mama aldık onu veriyorum 😓
Prs Asafeymeninannesi aptamilin bazı mamaları öyle sanırım bizde conformil kullanmıştık çözünmüyor gibi bildiğiniz içinde pütürleri var gibi yoğun kıcamlıydı.. çok şaşırmıştım.. kabızlık yapınca bıraktık sonra..
Prs Asafeymeninannesi hep deneme yanılma.. doktorlar isim veriyor ama hangisinin iyi geldiğini ancak siz gözlemleyebilirsiniz..😉
Purple Bahhar bn hic tadina bakmadm ama hero baby icmedi aptamil aldm onuda icmiyo ayni sadece emmk istyo sutum olmasa dahi ac bekliyo mama icmiyo
Edizin_Annesi Asafeymeninannesi şimdi okudum postunuzu da bi sonuca varmak gerçekten zor açıkcası bir tık sıcakmı tutuyorsunuz suyunu birde cok köpürüyor sanki çalkalama sekliniz nasıl acaba gaz kabız yada isal yaptı mı ?
Asafeymeninannesi Edizin_Annesi içebileceği seviyede sıcaklığını tutuyorum. İyi çözünsün diye sağ sol, aşağı yukarı şeklinde çalkalıyorum. Pronutrada aşağı yukarı şekilde çalkalamam yetiodu. Arada köpüröe yapar Gaz yada ishal gibi bir sorunla karşı karşıya gelmedim şükür 🙏☺️
Prs Edizin_Annesi yok tam anne sütü sıcaklığında yani bildiğiniz ılık.. aptamilin mamaları genel olarak öyle sanırım conformilide 5 saat calkalardım topak olurdu için çok yoğun kıvamı.. ben bıraktım zaten o mamayı.. normal mamaları 1 defa uyduruktan bile çalkalasanız hemen karşıyor.. aptamilin çoğu mamasında probiotik yok zaten.. günde 3 kere kaka yapan oğlumu kabız yaptı mamayı bırakmama ragmen hala o sorunla uğraşıyorum🤦🏼♀️
Edizin_Annesi Asafeymeninannesi umarım bende yaşamam anne sütü veriyorum aslında mama günde en fazla 2 kere yada dışar da veremiyecek durumdaysam insallah bir sıkıntı yaşamam cok teşekkür ediyorum
babyfaceee Asafeymeninannesi bizde yeno içeriğe gectik tozu o kadar inceki hemen eriyo suda atar atmaz cok beğendim kızımda sevdi gaz yapmadı bu formul
Asafeymeninannesi babyfaceee almış olduğunuz mamanın önemli not kısmında anne sütü almayan bebeklere özel formüle edilmiştir bilgisi var mı?