ilknurryasa Asafeymeninannesi benım bebeğim kilo almıyordu sütüm azdı bebelac tan hipp e gectık 1 ayda 1 kg aldı doktor da bıze hipp daha organık demıstı benım kızım da 2 günde 1 veya gün aşırı kakasını yapıyo
tutu11 Asafeymeninannesi yeni cikan aptamil yukari asagi şekilde calkalaniyor. Siz nasil calkaladiniz biberonda? Belki ondan olmustur
Asafeymeninannesi nagehanyorulmaz yaa anne sütü almayan bebekler için üretilmiş olması saçma geldi açıkçası
Ftmgktg Asafeymeninannesi öyle mıymış içeriğinin en yakın olduğunu biliyordum da bunu bilmiyordum canım
Defne07 Asafeymeninannesi peki anlamadığım şey şu canım anne sütü almayan bebekler içinse eğer iyi değil mi?
Asafeymeninannesi Defne07 anne sütünden alamadığı vitaminleri, mineralleri bu mamayla alıo. Bizimkiler daha fazla almış oluo galiba 🙄🤣
Sezgin Asafeymeninannesi bu bahsettiğiniz anne sütü almayan bebekler için olan mama hangisi acaba. Pronutra mı? Comformil mi? Advence mi?
Asafeymeninannesi Sezgin https://www.civilim.com/aptamil-1-devam-sutu-800-gr-akilli-kutu-111001025?gclid=CjwKCAjw9dboBRBUEiwA7VrrzR9fLxPtQ05jVTVeidJ-sUqcUV9hZv2mBgvgJTxAJX2lCVOV6IizYBoCdRkQAvD_BwE
Incitanesi6835 Bahhar bende kullandim ama.hic öyle bir sey olmadi bozuk.sut gibi ama.tadina hic bakmadim bitti zaten similac aldim ondan sonra içinde kozalami bir yağ olduğu icin
Annisss Goktug4343 şuan bende tedirgin oldum ya sadece fazla çalkalamak gerekiyor bence ama kilo alımı olmadı bizde de diğerinden buluyim bende o zaman
Mtsz4334 Asafeymeninannesi canım bende almıştım ekşi gibi tadı eczaneden paramı geri aldım firmayı aradılar çok şikayet varmış
Eslemina Asafeymeninannesi çok üzgünüm şu an tam biberon tuttu mamayi sevdi derken , evolvia denicem acaba tadı benzer mi aptamille , çünkü hastanede ilk doğduğu zaman verildi icmisti bir kutu almıştım sutum gelince ihtiyaç duymadım süresi geçti çöpe attım