Asafeymeninannesi ebrupoyraz bahsetmiş olduğum mamadan mı vermeye başladınız? Artı mama meme şeklinde mi gidiosunuz?
ebrupoyraz Asafeymeninannesi evet bahsettiğiniz mamadan bahsediyorum ve emiyordu günde 2 kez falan veriyordum
Asafeymeninannesi Defne07 hipp bizde kabızlık yaptı ne yazık ki. Bu yeni çıkan seride anne sütü almayan bebekler için üretilmiş olan bir seri. Aptamil pronutrada bir sıkıntı yaşamadım ama dediğiniz gibi baya köpürüo. Sağlı sollu çalkamaya başladıktan sonra azda olsa indirgeyebildim
ilknurryasa Asafeymeninannesi ben aptamıl kullandıgımda tokluk hissi olmadı 2-3 saatte bir mama verıyordum saat başı açıkmaya ellerini yemeye başladı çok da köpürüyor uyku yaptı kullandıgımda sonra tekrardan hipp kullanya başladım ondan daha cok memnun kaldık
Asafeymeninannesi ilknurryasa hippte sadece doygunluk hissi veriomuş kilo falan aldırmıomuş öyle duymuştum Hipp bizde kabızlık etkisi yarattığı için kullanmıyorum
Eslemina Aptamil pronutra nerden bulucaz peki kızıma sivi formunda olanı denedim bir tek onu sevdi 4 mamadan sonra , ilk defa kutu alicam ,birde artık pronutra üretilmeyecek mı , kullanan arkadaşlar yaridm
Asafeymeninannesi Eslemina bir bilgim yok ama üretilir diye düşünüyorum. Yazmış olduğum serisi anne sütü almayan bebekler için üretilen seriymiş
ilknurryasa Asafeymeninannesi benım bebeğim kilo almıyordu sütüm azdı bebelac tan hipp e gectık 1 ayda 1 kg aldı doktor da bıze hipp daha organık demıstı benım kızım da 2 günde 1 veya gün aşırı kakasını yapıyo
Eslemina Asafeymeninannesi teşekkür ederim beslenmesi sıkıntılı bir bebek ,emiyor artı mamaild devam edicez tadını sevdiği birşey bulmuşken kaybetmeyeyim , pronutro olanını araştırayım nerde var bir bakayım
Defne07 Asafeymeninannesi peki anlamadığım şey şu canım anne sütü almayan bebekler içinse eğer iyi değil mi?
Asafeymeninannesi Melikeakiner vermiş olduğunuz bilgi için teşekkürler 💕 Mama meme şeklinde mi gidiosunuz?
cglyn9 Asafeymeninannesi bozulmuş süt derken nasıl yani? Bende aptamil kullanıyorum çözünmüyor gibi görünmüyor. Bazen biraz fazla köpürüyor fark ediyorum ama nadir gördüğüm bir durum.
Asafeymeninannesi cglyn9 bozuk sütü kaynattığın zaman farklı bir şekil alır yaa hazırladığım zaman o hali alıo işte Bende pek rastlamam, iyi bir mama ama
Asafeymeninannesi ebrupoyraz yaa yorumlarda belirttim de o mama anne sütü almayan bebeklere özel üretilmiş bir mama. Bizde sonradan aydınlandık
ebrupoyraz Asafeymeninannesi ne kadar saçma Bi durum aslında 🤷♀️ anne sütü ile etkileşime girip bebeğe zararmı veriyor yani kesin Bi açıklaması olmalı bu durumun ama benim o olaydan sonra aptamile asla güvenim kalmadı
kiliclar [bilinmeyen] ben veriyorum canım yenisinden suyunu biraz sıcak tut hazırlarken aptamili birde kaşıkla karıştır daha pratik olur sıkıntı kalmaz merak etme
MinikMucizemNil Bende doğduğundan beri hipp combiotic kullanıyordum ama 6 aydan sonra kilo almadı bebeğim. 2 numarası aynı nişasta gibiydi çözünmüyordu. 3 kutu denedim hepsi aynıydı. Çok çabuk acıkıyordu çok yiyordu ama hiç kilo artışı yoktu. Aptamilin yeni çıkanından aldım 2 numara tadını sevdi bebeğim. Ama meme + mama şeklinde gidiyoruz yorumları okuyunca çok şaşırdım. Kıvamı da gayet güzel aslında kolayca çözünüyor biberonda
Goktug4343 Ben yorumlara çok şaşırdım 55 günlüğüz 3. Kutu yeni formül Aptamil içiyoruz iki kutuyu günde 3 kez içmiştik 3. Kutu sadece geceleri veriyorum ne ishal nede başka bişi sorun yaşamadım ama tedirgin oldum aslında
Annisss Goktug4343 şuan bende tedirgin oldum ya sadece fazla çalkalamak gerekiyor bence ama kilo alımı olmadı bizde de diğerinden buluyim bende o zaman