Merhabalar 👋
Yaklaşık 2 haftadır mama meme şeklinde gitmekteyiz 😶
Aptamil pronutra kullanıyorduk bu sefer aptamil patentli gelişmiş içerikli olanından aldık. Demin yaptım da bozulmuş süt şeklini aldı gibi. Emdikçe biberonda belirdi aslında. Son kullanma tarihini falanda inceledim sıkıntı yok. Kutuyu açalıda 2 gün oldu. Anlam veremedim. Tam çözünmüo gibi