Asafeymeninannesi babyfaceee almış olduğunuz mamanın önemli not kısmında anne sütü almayan bebeklere özel formüle edilmiştir bilgisi var mı?
sonnay Asafeymeninannesi bozuk cikan olabiliyor cevremden duydum kadariyla bnde kullandim ama ogluma yaramadi gaz ve kabizlik yapti golden goat a basladm duzune girdi artik hergn yapio ve kilo aldirdi yaradi
busrasahinn Asafeymeninannesi doğduğundan beri ilk defa gecen ay aptamil kullandim oda memlekete gittim orda kendi mamasıni bulamadığım içindi her ay 1 kilo alan bebegim gecen ay 300 gram aldı bi daha da almam
busrasahinn Asafeymeninannesi evet çok memnunum ne mama şişliği var ne gaz ne kabızlık olmadı gerektiği kadar kilo alıyo
Asafeymeninannesi busrasahinn ay sonunda muayeneye götürecem. Kilo durumunda pek Bi değişiklik yoksa denemeye değer deyip denerim inşaAllah 🙏 ☺️
Mehmet151541 Biz aptamil mama aldık ve gayet memnun kullanıyoruz tavsiye ederiz. https://www.mamabebek.com/aptamil-mama-pmk119