Deletedmom4444 Abim 12 gün yattı; boğaz ağrısı, nefes darlığı, halsizlik şikayeti ile gidip test vermişti, pozitif çıkınca semptomlarını iletince şehir hastanesindekiler hemen akciğer filmi çekilmesini istemiş, orada enfeksiyonun akciğere indiği anlaşılmış, bir de satürasyon yani kanın oksijenlenmesene bakmışlar, %85 çıkmış, zaten %95’in altına düşünce yatış veriyorlarmış, bu şekilde abimin yatışı oldu gençti de hiçbir rahatsızlığı da yoktu başka, çok korktuk ama çok şükür Allah bize bağışladı iyileşip geldi.